ова
е вторият албум, който могъщите Testament издават.
Годината е 1988, датата е 10 май, навярно навън птички са пеели, докато Чък
Били е взимал тон за този зверски албум. С The New Order, Теstament, си
осигуряват място в световните чартове, и така да се каже, изплуват от
ъндърграунда, където повечето траш ориентирани групи, творят в този период,
който е по-благосклонен към досадните глемъри. Синглите, с които, отварят
вратите с ритник са: Trial
By Fire и
The
Preacher. И двете са агресивни, яростни и оборотни
парчета, с бесни вокали, тежки, стопроцентови траш рифове, смазващи и
неконтролируеми, плюс ударна доза ритъм секция.
Трябва
да отбележа работата на Алекс Сколник – блестящ китарист, с блестяща техника и
безспорни качества, които той развива не само на траш сцената. Това е абсолютно
наложително за човек, който има широк диапазон от умения. Тук не става въпрос
за безсмислени преувеличения или безпричинно възхваляване. Просто мелодичността
на солата, препращат към по-леки жанрове в
метъла. Така
и така говорим за Сколник, започвам с интрото на албума, по-специално песента "Eerie
Inhabitants„ –
поредното бързичко парче, с безупречно и изчистено соло. Албумът започва
епично, без отклонения от траш нормата. Тук мисля, че е редно да вметна една
кратка забележка, относно траша на Testamеnt, който се отличава със сравнително
по-бавно темпо, отколкото да речем немския траш. Банди като Sodom,
Kreator, дори
и Slayer,
които
далеч не са с немски корени, имат доста по-тежко звучене, по-агресивно
присъствие, по-бунтарски настроени и по-настъпателни. Но
като говорим за по-екстремни жанрове, е нужно да отбележим една тенденция,
която наблюдавам в хората, които не бягат към тези течения в метъла. Често
тези хора, към които се причислявам и аз, нищо, че си позволявам да коментирам
този албум, смятат, че траш произведенията са еднотипни, дублиращи се, бързи
парчета, и в повечето случаи, го възприемат като страшна какафония. Когато
навлезеш в жанра, обаче ще го преоткриеш. Една от най-важните отличителни
характеристики на траш бандите и на музиката им е, ритъм секцията и лудите
рифове. Какво е траш песен, без МЕГАриф. Мога спокойно да кажа, че траш рифът е
по-важен, дори от солото. Сериозно.
Закриваме
албума с Musical
Death,
която е блестящият начин, да завършат албума. Всъщност това не е песен, в
истинския смисъл, а един класически инструментал на Сколник. Ето, идваме си на
думата – виртуозно изпълнение на маестрото.
Няма коментари:
Публикуване на коментар